Skattkistan

Bröllopsfestliga bryderier.
På lördag är det äntligen dags för Erika & Jon's bröllopsfest. Hurra vad kul det ska bli! Men just nu känns det tyvärr som att garderoben ekar tom på bröllopskläder även om det ganska generöst stod att klädkoden var kläder: ja gärna i inbjudan.
 
Det känns som att jag skulle behöva något nytt! Men samtidigt så är det ju tok-onödigt att köpa något nytt och snajsigt nu när jag växer om magen för varje vecka som går. Kanske kan det vara på plats med lite återanvändning ändå? Vilken av de båda klänningarna nedan tycker ni isåfall att jag ska satsa på?
 
Oavsett vilken klänning det blir av dessa båda så har jag tänkt mig att ha mina gyllene skor till, lagom piffigt och väldigt bekvämt.
 
Nå, ska jag välja denna gröna sak...
 
Eller den här marinblåa varianten? 
#1 - Linn

Den blå!

Svar: Tack Linn! Det verkar som att ni som läser är överrens iallafall :)
Skattkistan

#2 - Erika

Du är ju kalasfin i båda men tycker du ska ta den blåa :) Passar fint till skorna! Jag köpte mig med ett par guldskor idag men av billigare peng. Puss!

Förresten. Vill du ta med din kamera och knäppa några kort? Eller blir det för bökigt kanske?

Svar: Ja jag såg att du köpt ett par på Skopunkten! Helt rätt. Jag kände bara att jag nog inte kommer att köpa så många par skor nu när jag är gravid, och då ville jag ha ett par som jag verkligen kunde lita på skulle vara bekväma :) Klart jag tar med kameran och klart att jag komma fota, för egen räkning och såklart så att ni kan få dem! Puss o Kram
Skattkistan

#3 - Anonym

Den blåa du är kanon fin i den

Svar: Tack snälla du (vem du än är) :)
Skattkistan

#4 - thilda

Den blå är superfin! 😊

Svar: Tack, tror att det får bli den :)
Skattkistan

#5 - Erica

Blåa, superfin!

Svar: Tack Erica, det lutar ju helt klart åt den blå!
Skattkistan

#6 - Ullis

Den blå tycker jag. Den är verkligen superfin och passar bra till skorna. Puss

Svar: Tack! Och ja, guld och marinblått är ju en fin kombo :) Puss på dig.
Skattkistan

#7 - Rebecca

Ja, som alla andra säger är båda klänningarna fantastiskt fina! Men den gröna känns lite mer Jennie :) gå på magkänslan! Du är fin i vad som! Kram

Svar: Tack gulliga fina du! Tycker att det var mysigt att träffa dig idag och prata en massa. Det var ju alldeles för länge sedan. Ser förresten fram emot att se ert nya hus, tänker nog tränga mig på en dag inom inte alltför lång tid och ta mig en tur ;). Stor kram!
Skattkistan

#8 - Mickan

Jag älskar den blå så den röstar jag för :) Kram

Svar: Tack Mickan, det verkar bli som du tycker :) Ni är ungefär 8 mot 1. Så jag ska nog dra fram den blå och se så att den passar fint och sitter skönt även nu :) Kram!
Skattkistan

#9 - Johanna

Den gröna tycker jag som jag sagt tidigare än sååå fin!!

Svar: Tack Johanna :) Nu verkar det dock vara övervägande flest som tycker den blåa, så jag får kanske dra fram den och testa om det kan bli bra :)
Skattkistan

#10 - Ewa

Den blå! Superfin klänning och snygg till det guldiga! Kram och ha så kul!

Svar: Tack vännen, det blev ju precis som du tyckte :) Kram!
Skattkistan