Skattkistan

All-in på det där med julpysslet.
Igår kunde jag inte hålla mig längre, så jag gick bananas i våra julbelysningslådor. Putsade först ett par fönsterinsidor & sen fick ljusstakarna & stjärnorna göra entré!
I detta fönster har vi en ny ljusstake som jag köpte i Ullared.
 
Passade även på att pimpa köksbänken lite juligt med en Gotland-loppis-fyndad pepparkaksburk & min "gamla" köksvåg med en amaryllis. 
 
Adventsljusstaken här är också ny för året och köpt på Hemtex. Den lilla stjärnan däri pysslade jag ihop efter gårdagens morgonpromenad med Milo som gav både en och flera små pinnar :).
 
Världens gulligaste julpysselhjälpreda!
 
Slutligen kvällens soffa. Pyntad med ett par gamla julkuddar & några nya kuddfodral shoppade av mamma på H&M Home i Köpenhamn. Tack snälla Mamma! 
 
Ja nu är vi allt redo för julmånaden här hemma... Så himlans mysigt det ska bli ♥.
#1 - Johanna

Åh är på jakt efter en sådan adventsljusstake! Nu vet jag var den finns, tack :-) Måste också dra fram julpyntet när jag kommer hem!

Svar: Hoppas du hittar en! De kostade 179 kronor o fanns även i svart 👍
Skattkistan

#2 - Erika

Det gjorde du rätt i som drog fram allt. För snart har du nog annat att syssla med om dagarna ;) Roligt att du hittade en ljusstake på Hemtex! Och jag kommer nog sno din ide med en ministjärna i, om det är okej? Åå ni har så fint Jennie! Puss!

Svar: Klart att det är OK ❤️. Puss!!!
Skattkistan

#3 - biggeros

Så mysigt!! Jätte fin våg. Jag har nästan likadan adventsstake fast i koppar =)

Svar: De är ju så fina! Och så mycket man kan variera dem. Vad ska du ha i din?
Skattkistan

#4 - Louise - vitmossa

Åååh vad fint! :)

Svar: Tack snälla Louise!!
Skattkistan

#5 - Annster

Fint :)

Svar: Tack snälla :)
Skattkistan

#6 - c

such cute furnishing! :)

Svar: Thank you!
Skattkistan

#7 - angelicasvarld.blogg.se

Mysigt...jag börjar också smått få jul hemma...vår jul går i år i svart, vitt och koppar...men med några få röda detaljer...

Svar: Snyggt med svart, vitt och koppar! Kör lite allt möjligt här hemma. Så kan man ju göra när man har många rum att pynta ;)
Skattkistan

#8 - Robex Lundgren

snyggt

#9 - Robex Lundgren

snyggt

#10 - Cecilia Par

Gu så mysigt! Har också börjat med julpysslet - det blir verkligen mer än någonsin i år eftersom jag håller på med en grej som heter Godhetskalendern. Superroligt är det att ha en julkalender och som dessutom gör så att man får en riktigt betydelsefull jul.

#11 - linnea

Snyggt!! Har precis hittat hit till din blogg och tänket absolut stanna. Snyggt med diskbänken där! :-) själv har jag en vardagblogg som innehåller allt från träning och mat till inredning av min gamla tvåa från 30 talet :)

#12 - linnea

Snyggt!! Har precis hittat hit till din blogg och tänket absolut stanna. Snyggt med diskbänken där! :-) själv har jag en vardagblogg som innehåller allt från träning och mat till inredning av min gamla tvåa från 30 talet :)

#13 - linnea

Snyggt!! Har precis hittat hit till din blogg och tänket absolut stanna. Snyggt med diskbänken där! :-) själv har jag en vardagblogg som innehåller allt från träning och mat till inredning av min gamla tvåa från 30 talet :)

Svar: Låter spännande! Ska kolla in din blogg direkt :) Kul att du gillar min, du är välkommen tillbaka närhelst du vill! Kram
Skattkistan

#14 - Ann

Tummen upp för "all-in"☺️
Jag har också den fina ljusstaken från hemtex fast i svart. Min är halvfull med marshmallows just nu!

Svar: Hehe, halvfull :) Det bäddar för att den ska kunna bli än mindre full framåt då? :)
Skattkistan

#15 - anna sofia photo

Nu börjar det klia i mina fingrar efter att julpynta! Dock försöker jag hålla mig till första advent men håller på och tvättar julgardiner och så ska fönsterna putsas, mattor tvättas och så vidare så har en del att fixa innan dess :) Men du har fått till det väldigt mysigt :)

Svar: Det förstår jag! Själv är jag beräknad att få en bebis när som helst så jag fuskstartar lite för att inte missa en endaste julig dag :)
Skattkistan

#16 - Sandra

Va mysigt! :)

Svar: Visst är det :) Nu vill jag ha december, julmys & snö!
Skattkistan

#17 - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så fint du har de

Svar: Tack snälla du :)
Skattkistan

#18 - Anna [foto]

Mysigt :)

Svar: Visst är det :) Gotta love christmas!
Skattkistan

#19 - Joe

Men så mysigt :) Tänkte jag skulle plocka fram mitt här i helgen kanske :) Älskar när den där julkänslan infinner sig i hemmet.

Svar: Jag med :) Så go for it!!
Skattkistan

#20 - Amanda Jona [SPONTAN]

Det blev superfint! :)

Svar: Tack söta du :)
Skattkistan