Skattkistan

BF-dagen är här.
Då var min BF-dag här. Black friday och allt :).
Men det är lugnt som attan här. Jag har sovit som en prinsessa, inte vaknat mer än en gång för att kissa & dottern har dessutom sovit hela natten och sover än... Kan det kanske vara lugnet före stormen? Hoppas det!
 
Har det bra, inte så värst ont. Lite aj-aj när bebisen trycker på nedåt och någon nerv kommer i kläm, men förutom det mår jag nog alldeles för bra. Så det talar väl isåfall mot att det skulle hända någonting snart.
 
Var på kontroll hos MVC för en vecka sedan. Då var SF-måttet 34.5 cm, precis som med Billie. Hjärtljudet låg på runt 140 slag/min och viktuppgången hade gått tillbaka 0.5 kg ca. Så upp 11 kg totalt den här gången mot nästan 16 kg senast.
 
Fira BF-dagen ska vi göra med 2.5-årskontroll för Billie & sen blir det en lunch lilla familjen på stan. Så mycket mer utsvävningar är inte planerade. Men har någon kompis lust att ses i em så hör av er på mobben vet jag :).
 
Ha en underbar fredag vet jag!
Kramar från en pirrig Jennie