Skattkistan

När kommer du lilla vän?
Jag bad för någon vecka sedan er bloggläsare/vänner/familj att gissa på när vår nya familjemedlem skulle vara redo och komma ut till oss. 31 gissningar har kommit in så här långt. Saknar fortfarande några viktiga tycker jag, dvs dem från våra familjer :). Tror visserligen att några av er har gissat direkt till mig någon gång sådär, men dem har jag glömt. Så kom igen nu! 
 
Men hur som helst. Av 36 inkomna gissningar tror 18 st att vi ska få en tjej, medans 18 tror på kille. Så det är allt himla jämnt! (UPPDATERAT och rättat 22/11:))
 
Idag är det den 21/11 och det är en vecka kvar till BF. Snart får vi stryka första gissningen... :).
 
Namn         Datum       Kön
Claudia       23/11         Pojke
Helena       23/11          Flicka
M               24/11         Flicka
Emma V      24/11         Pojke
Farmor        25/11         Flicka
Moa            25/11         Flicka
Syster Lina  25/11         Pojke
Madde        25/11         Pojke
Caroline      25/11         Pojke
Nina            26/11        Flicka
Anonym      27/11         Flicka
Sandra        27/11        Flicka
Jenny W     27/11         Flicka
Ullis            27/11         Pojke
Mia A          28/11         Flicka
Sofi             29/11         Pojke
Ewa            29/11         Flicka
Ann             29/11         Flicka
Ocean         29/11         Pojke
Ida              30/11         Pojke
Hanna         30/11         Pojke
Johanna      30/11         Flicka
Micha         30/11         Pojke
Nina           1/12           Pojke
Mormor      1/12           Flicka
Louise        2/12           Pojke
Jonna         2/12           Flicka
Rebecca     2/12          Flicka
Sara'n        2/12           Flicka
Farfar         3/12           Pojke
Frida          3/12           Pojke
Erika           2/12          Pojke
Kajsa         4/12           Flicka
Veronika     4/12           Pojke
Camilla       4/12          Flicka
Therese       5/12          Pojke
Sanna         6/12          Flicka
Mickan        7/12          Pojke
 
Ett foto från igår...
 
Och ett av de första fotona på en liten Billie ♥.
#1 - Moa

Flickan kommer den 25/11.
Kramar

Svar: Hihi, vi får väl se. Men känns galet att det skulle kunna vara så snart som på tisdag :) Mysigt att träffa er igår!! Kram
Skattkistan

#2 - Louise

Jag gissar på en pojke, den 2/12 :)

Svar: Spännande spännande hur som helst är det! Skulle tro att jag får vänta än längre än till den 2/12 men jag hoppas att det går fort nu!! Kram
Skattkistan

#3 - Kajsa

Måste ju säga att 4/12 vore en alldeles ypperlig dag för liten att födas (min födelsedag!), så det blir min gissning. Jag tror det blir en tös!

Svar: Åh, dela födelsedag med dig vore ju såklart inte dumt! :) Kram!!
Skattkistan

#4 - Mickan

Egentligen gissade jag på en pojke... ;) Och taskig känner jag mig som gissade på den 7:e, hoppas h*n kommer innan det ändå :) Kram

Svar: Sicken slarver jag är :) Men nu har jag ändrat din gissning! Sååå nyfiken på vår lilla miniperson nu. Snart kommer h*n!!!Kram
Skattkistan

#5 - Helena

Jag gissar på en flicka den 23/11. :)

Svar: Heja dig! Det är ju redan imorgon :) Kram!
Skattkistan

#6 - Anonym

Jag tror en liten tjej! Första advent💕Kramar mamma❤️

Svar: Vi får väl se :) Puss!
Skattkistan

#7 - Farfar Ingemar

Jag tror att bebisen kommer onsdag 3/12 kl. 05.24. Det är en pojke.

Svar: Oj klockslag och allt :) Tack farfar för din gissning! Kram Jennie
Skattkistan

#8 - Farmor Ingrid

Jag tror att det blir redan nu på tisdag 25/11 och det blir en flicka!
Kram och lycka till från farmor

Svar: Finaste farmor! Jag hoppas du har rätt :) Att bebisen kommer redan imorgon alltså! OM inte så ska Billie, mormor och jag till simhallen och mysa imorn. Inte fy skit det heller. Kram Kram
Skattkistan