Skattkistan

Throwback GranCan.
Det har gått nästan precis ett år sedan vi var på Gran Canaria med våra kompisar Annica, Tobbe, Lina, Mårten & deras kids och så mycket som hänt sedan dess!
 
Det är ju knappt så att man känner igen kidsen - de var ju så små gullungarna! 
 
Det där med rödvin, lufttorkade skinkor & den där midjan som ändå fanns där... tja det minns man inte så mycket av det heller :)
 
Underbara vänner och en härlig vecka var det iallafall, och tror jag inte helt tokigt så lär vi sitta där med varsitt glas rött på någon varm verandra igen om inte alltför lång tid... med ett mindre fotbollslag barn springandes i trädgården. Konstigt & fantastiskt!
 
 
Hela gänget samlade!
 
Faustino-vinet gick det åt ett par flaskor av under veckan. Åh så gott med rödvin!
 
 
Lillskruttan provade på poollivet.
 
När barnen sov gott i sina vagnar drack vi kalla drinkar & kollade på Sveriges VM-kval (som gick sådär)...
 
Jag solade & läste bok... och var inte sådär genomskinlig i hyn ;)
 
 
Och så var ju kidsen bara sådär små och söta. Herrejösses! De är inga bebisar längre.
#1 - Therese

Åh, vad härligt det ser ut:)! Jag och sambon åker dit om två veckor och jag längtar så nu och det ska bli så underbart!

Svar: Åh vad underbart! Hoppas att ni får det alldeles fantastiskt. Vart på Gran Canaria? Kram!
Skattkistan

#2 - Therese

Det blir Playa del Inglés! Jag har varit på en hel del charter-resor innan, men aldrig Gran Canaria, så det ska bli kul och se nåt nytt:)!

Svar: Åh, ha det underbart! Är avis på dig även om jag har mitt roliga här hemma. P's familj åker hela gänget till Dubai på tisdag, en resa som vi skulle vart med på men som vi ju får stanna hemma från på grund av bebisen. Lite lätt avis där med! Kram
Skattkistan