Skattkistan

Vissa dagar har man väldigt tur!
 
Idag är en sådan dag.

Vår lilla bebis ska få ligga riktigt fint i sin vagga. Tidigare idag fick jag nämligen veta att jag hade turen och vann ett finfint bäddset i en Instagramtävling hos Alex & Fred. Har känt till märket sedan Billie föddes men har inte köpt något från dem även om jag verkligen gillar deras pastelliga lakan gjorda av ekologiska skjorttyger. Klassiska och superfina!

Valde själv ett set i den mintgröna färgen sage green nu när jag vann 

Ps. Lyckades inte ladda upp någon annan bild än denna från Instagram till inlägget, kanske är det något strul med blogg.se eller så är min dator knäpp!?

#1 - Johanna

Åh så kul med en vinst! Själv har jag vunnit 6 instagramtävlingar på 2 veckor! Jag har flyt just nu^^ haha Lika roligt varje gång är det. Speciellt när det är något till Alma jag vunnit. Älskar de små väskorna jag fick hem i veckan, så himla söta är de!