Skattkistan

En dag på Liseberg.
För prick en vecka sedan så drog vi till Göteborg för en heldag på Liseberg! 
 
I Götet mötte vi upp kompisarna C & C och deras kids Line och Mira. 
 
Billie och kompisen Mira busade och hade hur kul som helst ihop :).
 
Till middag åt vi, jag och Billie, köttbullar. MMM!
 
Minen var ungefär densamma på Billie vilken karusell hon åkte. Så himla nöjd! Det värmer ju såå i mammahjärtat.
 
 
 
Kaffekopparna som gick fort fort var nog favoriten!
 
Men även ett lugnare åk på en elefant var spännande :). 
 
Superkul & totalt uttröttande dag för alla inblandade! Men visst kommer vi igen till nästa år... med ett barn till i familjen!
#1 - Elina

Så mysigt, Liseberg är alltid en riktig höjdpunkt :)

Svar: Verkligen!! Nästa gång jag kommer dit vill jag åka lite mer själv också :)
Skattkistan

#2 - linawilmas.blogg.se

Alltid lika kul att åka dit!

Svar: Ja visst är det! Och nu när man har barn finns det ju alltid en anledning ;)
Skattkistan

#3 - Viktoria - Hallon's Place

Åh, nämen så roligt!! Jag älskar Liseberg, några av mina bästa barndomsminnen kom till där. Så underbart att se så många glada ansikten på de fina bilderna!

Svar: Ja visst är det härligt! Jag blir så glad av att se dem jag också :)
Skattkistan

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Såg riktigt roligt ut! :)

Svar: Åh, det var verkligen kul! Synd att man inte kunde åka mer karuseller själv bara!
Skattkistan

#5 - Johanna

Kul!

#6 - Johanna

Så himla härliga bilder. Billie ser verkligen överlycklig ut! :D

Svar: Ja! Och det är så underbart att se ju att de blir så himla glada/lyckliga. Värt allt i världen ungefär :)
Skattkistan