Skattkistan

Fika, bus & bebismagar.
I eftermiddags hade Billie och jag besök av Lina & Harry. Kidsen busade loss i trädgården (och i växthuset!), vi fikade på mina nybakade bullar och Lina's tuppkaka. Alltså, sheisse så gott med tuppkaka. Det måste jag baka!
 
Som sagt, växthuset var väldigt spännande. För att inte tala om syrenhäcken in till grannen.... 
 
Själva satt Lina som nu är i vecka 39 och jag mest och drack kaffe, pratade stundande förlossningar & funderade över den altan som vi ska bygga till våren. Himlans trevligt med lite stadsbesök ute i byn ;).
#1 - Emmelie

Härligt med fika och glada barn! :-)

Svar: Ja underbart! För alla :)
Skattkistan

#2 - C by Caroline ❤️

Vad mysigt! Tuppkaka har jag aldrig hört talas om, låter spännande :)

Svar: Tuppkaka är liksom en "blond/ljus" kärleksmums :) Kallas även silviakaka! Supergott :)
Skattkistan

#3 - C by Caroline ❤️

Vad mysigt! Tuppkaka har jag aldrig hört talas om, låter spännande :)

Svar: Tuppkaka är galet gott! Kanske har du hört talas om Silviakaka då? Det är iallafall som kärleksmums fast på ljus botten och med ljus glasyr :)
Skattkistan

#4 - Joe

Härliga bilder!

#5 - Lisette

Härligt!

#6 - Anna

Så supermysigt :) :)

Svar: Ja verkligen!!
Skattkistan

#7 - Johanna

Det ser riktigt mysigt ut! Och busungarna är ju bara för söta!! ^^

Svar: Visst är de fina! Det är så roligt att de liksom börjat leka med och inte bara bredvid varandra nu :)
Skattkistan