Skattkistan

Färgsprakande sallad med fylld kyckling.
 
Igår kväll åt vi något himla gott till middag. Jag fyllde kycklingfiléer med soltorkade tomater, basilika & en bit fetaost (10 %). Dessa stekte jag först så att de fick färg i en stekpanna & sen fick de gå klart i ugnen. Till detta serverade jag ris & en fantastiskt god & vacker sallad. I salladen blandade jag i vad gott vi hade hemma såsom mango, sockerärtor, paprika, rödlök, persilja & lite limesaft. Och så salt och peppar. Det blev väldigt bra måste jag säga :).
 
Och propoints för den som är nyfiken? 9 stycken. (ris 3pp - kyckling 3pp - olivolja 1pp - soltorkad tomat 1pp - fetaost 1pp)
 
#1 - erikasblogg.se

Så gott det ser ut! Kycklingen måste jag testa! Puss.

Svar: Gör det vet ja :) O så duktig du är med din träning! Vi får ta drink ihop i sthlm efter milen där ;) Puss!
Skattkistan

#2 - Jonna

Det ser himla gott ut Jennie! Och vad duktig du är, det är ju bara fortsätta räkna points, verkar funka för dig! :)

Svar: Det ska jag! :) Det är ju bara att hålla sig lite lagom från allt gotte så går det prima! Kram på dig.
Skattkistan