Skattkistan

Hearts.
♥♥♥
 
Mitt lilla hjärta kommer vara så fin & framförallt varm i sin nya overall med hjärtan på. Jag budade hem den på Tradera i helgen och den kommer från Mini Rodini.
 
Vi ska till Idre på skidsemester i början av mars så jag hoppas att den passar fortfarande då. Jag har för mig att overallen som vi har sen tidigare från märket var stor i storleken så det kan vi ju hoppas att även denna är... den är i stl 56-62. Lilltjejen är ju inte någon bjässe så det ska nog gå :).
 
Förresten så var vi på BVC idag  för mätning och vägning. Det går stadigt uppåt både vikt- och längdmässigt. Nu är D 4610 gram tung och 56.5 cm lång - nu har hon gått om storasyrran i vikt och längd vid samma ålder!
#1 - Helena

Söt overall! På Tradera kan man verkligen göra fina fynd! :)

Svar: Visst är den fin & jag kan bara hålla med dig - jag älskar Tradera!KRAM
Skattkistan