Skattkistan

Lilla Claras dop.
Lilla fina Abbe låg avslappnat och halvsov i sin vagn. Sjömanskostymen från Newbie är galet söt tycker jag. Är allt sugen på en sådan till Disa! Avvaktar ev. 30 % rabatt eller 3 för 2 på KappAhl :).
 
Stolta föräldrar, en döpt liten Clara & Carros bror, en av två faddrar...
 
den andra faddern, min P, hade fullt upp med att hjälpa Billie att hälla upp vatten i dopfunten :)
 
Efter dopet åkte vi hem till Erik & Carro, där var det SÅ varmt! Så efter vi tagit detta foto fick min klänning ryka till förmån för svalare kjol & linne.
 
Vi åt god smörgåstårta & lite plock. Det var gott med kall mat en dag som denna!
 
Clara fick en massa fina presenter. Se bara detta "bak-kitet" med bakbok, förkläde & fina träkakor!
 
Tjejerna i sina fina nya klänningar från Polarn och Pyret. Tack mormor ♥.
 
Jag fick mysa lite med huvudpersonen Clara. Jag tror minsann att hon trivs hos mig för hon somnade gott i min famn - en har väl ett bra gung kanske?! :)
 
Sen blev det tårta... och kakor som jag missade att få på bild.
 
Tack för en mysig dag till lilla familjen Åkesson-Rosvall :). Snart ses vi igen!
#1 - erikasblogg.se

Mysig dag!! Vilket fint linne och kjol du har! Varifrån? Puss!

Svar: OOPS! Missat svara ju :) Linnet köpte jag på Zara i fjol och kjolen är något år gammal från H&M, men först nu den passar bra :) Innan var den för tight! Puss på dig
Skattkistan

#2 - Ann

Åh va mysigt med dop!
Jag älskar ceremonier 😍
Fin klänning på Billie!!

#3 - Claudia

Tack för att vi får se alla dina foton, också från tidigare inläggena. Så fina de är!
:-)