Skattkistan

Malmöhäng.






Jag och Disa är i Malmö och hänger hemma hos Lina & Kristian. Igår kväll hade vi tjejmys med räkor, bubbel och diverse gotte. 

Idag startade dagen vid 06.30 - för tidigt om du frågar mig... Men i helt rätt tid tycker nog Disa. Jag är ganska trött idag efter att hon vaknat tre gånger i natt och bara tokskrikit. Utan anledning kan tyckas. Men sen lät jag en lampa vara tänd o då kunde hon somna om igen - phu!

Nu ska vi snart gå ut och ta tag i den här dagen. Idag kommer Petter och Billie ner hit, men innan det blir det en tur till Entré och på stan. Fhv är lilltjejen på humör alt sover gott så jag kan stanna för en god fika (kaffe!!!) också :).

I eftermiddag blir det äggjakt i Slottsparken och ikväll god middag här hemma. 

Ha en härlig lördag!!
#1 - Helena

Åh vad mysigt Jennie! Förutom tidig morgon och nattskrik såklart! Inatt försvinner ju en timme så då får vi "sovmorgon" även om knoddarna vaknar tidigt 😉 Ha en trevlig kväll allihop så hörs vi snart! Har förresten plockat första buketten vårblommor utanför huset nu, i solen! Så oslagbart varje vår. Kran😀

#2 - Johanna

Åh så gott med räkor!! Det måste jag köpa hem en dag snart :D

Svar: Så himla gott! O dessa var så goda och "köttiga" liksom 😊
Skattkistan