Skattkistan

Hurra!
Ikväll firar jag inte bara att den stora tjejen somnade redan klockan 18.30 och att den lilla faktiskt somnade innan 21.30 idag (halleluja!) utan också att jag fick postavin till min väska. Den ska finnas att hämta i vår lilla lanthandel imorgon :). Jippii!
 
Hur jag firade? Med tacos och typ fyra avsnitt Suits. Suits är för övrigt för bra för mitt eget bästa. Och jag börjar redan sörja att det snart är slut... vi har typ bara åtta avsnitt av tredje säsongen kvar att se :(. Ska visst komma en fjärde säsong har jag googlat mig till rykten om. Hoppas dessa rykten är sanna!
 
Någon som kanske har något tips på ny serie att förälska sig i?
 
Love Suits! Och så jäkla snygga alla brudar i serien är i sina kjolar och powerklänningar. Coolt!
#1 - Jonna

Jag tittar fjärde säsongen nu ;) SÅ BRA SERIE!
Ha en fantastisk helg!
Kram!

Svar: Nä men! Vart hittar man 4:e säsongen? Åhh, snart är våra avsnitt slut.. Kram på dig!
Skattkistan

#2 - Anonym

Du måste bara se Arrow och flash serien dom är om än bättre än suits.
Kram

Svar: Jasså?! Vad handlar de om då? Kram
Skattkistan

#3 - Erika

Jag älskar Suits!! Kan rekommendera Sons of anarchy med :) Puss

Svar: SOA är det ju många som tittar på! Det kanske får bli näst i serie-tur :)
Skattkistan