Skattkistan

Spontanköp.
 
I fredags beställde jag hem en ny handväska väldigt spontant. Visserligen har jag letat efter en brun läderväska med gulddetaljer ett bra tag utan att lyckas, men när jag nu äntligen råkade "trilla över" en i en brittisk webshop kunde jag inte låta bli. 
 
Har haft förhoppningar om att den skulle hinna komma innan helgens bröllop, men börjar tappa hoppet :(... Fast nu fick jag tillbaka det litegrann igen när jag fick info om att paketet anlänt Malmö. Nu får jag hålla tummarna! Ni också vet ja ;).
#1 - Ann

Älskar spontanköp😀😀

Svar: Jag med :)En vecka kvar nu!!! Vill se dig i din klänning sen :)
Skattkistan

#2 - Nina

Fin!!:)

Vad var det för webbshop?:)

Svar: En ganska stor ;) John Lewis - typ ett stort varuhus i England men det enda stället jag hittade som sålde just denna väskan i färgen jag ville ha i Europa :)
Skattkistan

#3 - Ann

Skulle man kunna få veta vilken sida du spontanshoppade från... Vill också ha☺️

Svar: Köpte den från Johnlewis.com :)
Vädret inför den stora dagen ser ju väldigt lovande ut måste jag säga! Håller tummen för er :) Kram
Skattkistan

#4 - Ann

Tack för sidan...
Såg att de sålde Fjallraven kanken😂😂 hihi roligt!
Ja nu börjar fjärilarna komma lite...hoppas allt klaffar och att solen skiner! Kram