Skattkistan

Att fira födelsedag.
Att jag ens bjuder på denna bild. Bad hair morning :). Men hur som helst så väckte vi iallafall lillskruttan i hennes säng med vår sång imorse. Hur skönt att få sova en hel natt?! Tack Disa.
 
Det var spännande med flaggan!
 
För att inte tala om den alldeles egna musen som fanns i ett av paketen.
 
Ännu två presenter i en och samma bild. Kavat-skorna från farmor och farfar & så namntavlan från oss.
 
Så här glad är man när man får sitta med då mamma förbereder lunchen. Nya kläderna är en present från mormor och morfar.
 
Testar det nya åkdonet. Får tummen upp och kommer nog bli väldigt skojig när hon riktigt fått kläm på det där med att gå!
 
Medans Disa sov passade jag på att slå in alla de julklappar som köpts in så här långt. Skönt att ligga i fas :).
 
När vi hämtat Billie på förskolan så åkte vi hem till Ludde för lite bus och fika.
 
Supergoda lussebullar!
 
Disa fick vara med de stora barnen och leka ♥.
 
Koncentration på hög nivå.
 
Efter en god middag blev det lite mer fika, så blir det när det ska firas födelsedag :).
 
Och nu sover de båda sedan en liten stund (Billie ville inte alls gå och lägga sig idag). Så nu ska jag slå mig ner jämte min karl framför brasan en stund. Mys!
 
En härlig födelsedag. Nu är hon ett år och en stor tjej. Tack alla fina för gratulationer ♥.