Skattkistan

Smutsigt rosa.
 
 
Shoppingen igår var riktigt lyckad. Inte nog med att jag hittade bra förvaring till kidsens rum, jag shoppade dessutom en alldeles underbar smutsigt rosa tjocktröja till mig själv (som jag letat länge efter!). På H&M hittade jag den till det mycket överkomliga priset 199 kronor. 
 
Som att det inte vore nog fick även kidsen lite nytt i garderoben. Men det får bli ett eget inlägg :).
#1 - Emelie Karlsson

Fantastisk färg!

Svar: Ja visst är den tjusig! Totalt insnöad på den nu :)
Skattkistan

#2 - Anonym

Yeah!!! Älskar den här typen av inlägg och väntar med spänning på vad barnen fick!! Tack för inspo 👍🏻👏🏻

Svar: Tack snälla för din feed-back, blir glad att du gillar! Jag lovar att återkomma om vad kidsen fick :) Kram!
Skattkistan

#3 - Sandra

Gillar! Tack för alltid bra tips om shopping.
(Ang.förvaring inhandlade jag en flätad näverkorg, typ klädkorg på loppis I somras för 2-åringens leksaker) Rymmer mycket samt hemtrevlig att titta på ;)

Svar: Tack själv för din feed-back! Blir himla glad när jag får höra vad ni som läser gillar. Låter som en fin korg du hittat! Själv var jag på Erikshjälpen i tisdags med förhoppningen om att fynda just tvättkorg där men jag var för sent ute... såg en kvinna som gick med en precis sån som jag ville haft för 40!!! kronor :). Det gäller att ha flyt. Men det blev ju bra ändå med de jag till slut hittade! Kram på dig.
Skattkistan