Skattkistan

När barnens garderob är mer uppdaterad än den egna.
Jag misstänker att jag inte enbart talar för mig själv när jag säger att jag köper betydligt med kläder till mina barn än till mig själv. Den egna garderoben har nästan hamnat i någon form av skymundan sedan Billie kom för 3.5 år sedan :). Det får allt bli ändring på det när jag är tillbaka på jobbet igen. Jag börjar förresten på torsdag, helt galet ju. Och så roligt! Disa älskar för övrigt att vara på dagis så det här kommer bli toppen för både henne och mig tror jag.
 
Men först en allra sista föräldraledig dag imorgon... (för nu iallafall). 
 
Billie har blivit med två nya jackor inför våren. Den gula knep jag för någon vecka sedan efter att ha sett den florera på många bilder på Instagram. Superfin! Sen dök den blå jackan i bikerstil upp på Tradera, till ett vettigt pris och helt ny med lappar och allt... ja och då jag kunde bara inte låta bli :).
 
Den gula jackan är från KappAhl och den blå är en gammal goding från Mini Rodini. 
#1 - Helena

Visst är det så att barnen alltid går före när det gäller klädinköp, så det är ytterst sällan jag köper något till mig själv. Å andra sidan -varför köpa nya kläder om de man har är hela även om de har ett antal år på nacken? Fast nu tycker min snart 16-åriga dotter att jag verkligen behöver uppdatera min garderob, så vi får väl se... ;)