Skattkistan

Mars.
Mars var månaden då våren kom. Det var också månaden då vi drogs med sjukdomar och vab till höger och vänster i familjen. Det var månaden då vi firade våra tjejers första kusins första födelsedag (phu, det blev långt!). Det var månaden då jag gjorde något jag funderat på länge, nämligen opererade mina bröst. På grund av operationen så blev mars också månaden som jag hade ganska så ont. Ganska mycket mer ont än vad jag hade förväntat mig. Men i slutet på månaden, typ i dagarna nu, så har det börjat kännas mycket bättre. Mars var inte den bästa månaden när det gäller träning, vilket såklart får vara helt förståeligt, men jag har varit desto duktigare på att äta bra - bortsett från påskhelgen :). Mars var månaden jag gick i mål med mitt viktväktande, vågen står idag på 61.8 kg, 2 hg mindre än mitt slutmål (intresseklubben antecknar!).
 
Mars var en helt OK månad, men aprilbarn som jag är så kan jag inte annat än känna glädje över att april är här. April bjuder på födelsedagsfiranden, namnkalas, en massa jobb & så fix hemma i trädgården. Förhoppningsvis kan vi komma igång och börja med finishen på vår altan. Den ska få sig två trappor & så ska den kläs runt om innan vi kan säga att den är färdig. Det hade varit underbart att kunna slutföra detta innan sommaren och semestern så att vi på riktigt kan vara lediga den här sommaren :).