Skattkistan

Kvällen då maj satte fart på våren.
Vilka underbara kvällar det har varit på senaste. När det fortfarande är så ljust när vi ätit middag att man inte vill annat än att gå ut. Och när man faktiskt gör det. En sådan kväll har vi haft ikväll. Visserligen kom tjejerna i säng lite senare än optimalt, men de fick springa sig trötta & så fick de lite härlig frisk luft innan de somnade. Då sover man väl extra bra ändå? ;) Vi hoppas på det.
 
Jag älskar kvällsljuset när det är nu. Då behöver jag knappt jobba något alls på bilderna utan det naturliga ljuset räcker (enligt mig som är amatör på både foto och redigering). Tänk att vi har en hel vår och sommar liggandes framför oss. Halleluja!
 
Vår lilla blomstertoka. Alltid med en blomma i näven. Blivande florist kanske?
 
 
Inga vattkoppor i världen stoppar den här lilla damen. Hon fick sina första i fredags & nu finns de lite varstans. Hur utdraget är det här med vattkoppor? Ursöt är hon för övrigt i sin nya overall/onesie från Mini Rodini.
 
 
 
 
Vi bor ju himla fint måste jag säga ♥.
 
 
#1 - Mari

Åh, vad fin Disa är i sin onsie. Köpte samma till min lilla Lo, men den är såå stor på henne och jag är såå otålig på att kunna använda den på henne. Är dålig på att ha kläder liggandes i växalådan :)

Svar: Hehe, vilken storlek köpte du? Jag har två extra som jag ska sälja då jag fått tag på rätt storlek. Jag har dem i stl 68-74.
Skattkistan

#2 - Anonym

Köpte 80/86. Vet du om det skiljer mycket i stl?

Svar: Har inte fått mina ännu, hoppas verkligen de ligger i lådan imorgon då det även ska ligga en present i paketet... som ska överlämnas på torsdag :)Men om du vill köpa en i 68-74 till inköpspris + frakt så får du gärna det. Disa har en i stl 80-86 på sig på bilden!
Skattkistan

#3 - Mari

Ja,men det kanske jag vill! Kan du inte maila mig eller skicka PM på Facebook. Söker du på mitt namn så hittar du mig :)

Svar: Jag skrev till dig på FB med fick inte svar, så nu har jag nog lovat bort dem! Kram
Skattkistan

#4 - Sandra

Åh vilka fantastiska bilder

Svar: Tack :)
Skattkistan