Skattkistan

Som trolleri.
Jag har blivit Vanish-frälst. Man kan ju ta mig tusan trolla med detta medel. Trolla bort fläckar alltså! Jag är glad & P är glad han med. Jag har trollat två av hans favvo-skjortor rena den här veckan sedan jag blev frälst, och likadant gjorde jag med en Mini Rodini-tröja som jag köpte billigt då den var fläckig. De krävde två behandlingar (pulver och pyttelite vatten) och ett bad över natten (en diskho med hett vatten och två skopor pulver), men vad gör det när de alla blev rena :). 
 
Hej då säger vi till mamman som tvättade alla fläckar två gånger och som sen slängde de plagg som fortsatte vara skitiga och säg hello till mamman som kommer att försöka rädda minsta lilla plagg!
 
 
Före vanish. En större fläck och några mindre.
 
 

Efter vanish. Inga fläckar. 
 
PS. Nej, jag är inte sponsrad :)
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, starke adolf! Vill också ha en sådan :D :D

Svar: Det hade jag gärna haft en i min size med :)
Skattkistan

#2 - Claudia

Jag hade också en sån trolleri sista helg. Men bara med hjälp av solen! Efter tvättmaskin min vita skorta hade fortfarande en strålande gul apelsin fläck och Lennis vita tröja hade fortfarande två röda tomat fläckar. Men solen trollade dem bort helt och hållet! Bara solen!

Svar: Det är ju förstås ännu bättre med sol, om det funkar. Men det var fettfläckar på P's ena skjorta och blod på den andra - funkade inte med sol tyvärr :(. Men coolt att det funkar ibland!
Skattkistan

#3 - Mickan

Ja, herregud så många hallelujah-moments jag haft tack vare Vanish! Hade inte klarat mig utan det när Cornelis var bebis och alla hans kläder hade gula bebisbajs-fläckar... 😂 Synd du inte vetat om detta tidigare ☺️

Svar: Sånt big-mistake av mig alltså. Men bättre sent än aldrig säger man ju :)
Skattkistan

#4 - Jossan

Jaa, det är helt magiskt! :D

Svar: Ja helt klart :)
Skattkistan