Skattkistan

Att snöa in en smula.
 
 
 
 
 
 
Jag har en tendens att snöa in på saker. Ni vet sådär så att när man hittat någon man gillar, då går man all in på det. Typ någon träningsform som man kör på med (sist ut i raden är trappmaskinen), en maträtt som blir stående på veckomenyn, ett mönster (prickigt eller randigt för mig :)) och som nu en detalj på ett klädesplagg nämligen volangen/kråset.
 
Ända sedan jag såg grymma Hanna i sin blus med krås från Zara i januari så har jag letat efter en liknande skjorta vilket jag äntligen fann i förra veckan.  Och idag när jag såg har jag tagit besattheten för volanger (för krås är ju också en typ av volang tycker jag) vidare till klänningen. Hittade nämligen denna fina gröna på H&M idag & det var love @ first sight. Den kommer användas mycket i höst/vinter till strumpbyxor. Även om det känns helt fel att prata eller ens tänka på höst i värmen som har varit idag :). Jag tog till och med mig ett dopp efter min löptur i eftermiddags. Superskönt! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon väntar en lång men spännande och rolig dag - kick-off med jobbet!
Sweet dreams.

 
 
#1 - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Skönt att det finns fler som jag. Jag snöar in på allt jag med, mat, träning, kläder, hoppys, projekt ALLT<3

Jättefin klänning!!!

Svar: Tack snälla och kul att vi är flera :)
Skattkistan

#2 - Anonym

Supersnygg klänning. Ska genast spana in samma. OCH jag känner igen mig, har också volang/krås mani just nu! Tack för inspirationen 😃 //Sanna

Svar: Men gör det, för visst är den riktigt snygg! Hoppas du hittade den och att den kändes bra? Kram!
Skattkistan