Skattkistan

Valborgsoutfit #1.
image258


Långskjorta, H&M
Ribbat linne, Lindex
Jeans, H&M &Now
Ballerinas, Bianco
Skärp, vintage
Glasögon, Polo by Ralph Lauren

Blir en kvällsoutfit också, därav #1.
#1 - LinnRuby&Millan

Svar: Kul att du ockaså gillar Arctic monkeys =)

#2 - Lina syster

så susig så!=)

#3 - Jennie

LinnRuby: De är grymma :)

Lina: Susigt värre inte sant!... nu är jag dock inte så susig längre.. spillde på mig på lunchen :(.

#4 - Sara´n

hej gumman, den skjortan är så fin på dig!! Och jag förstod direkt det där med #... ;-) Kramis på dig!
Står och diskar...glammigt liv jag?
Pöss Sara´n

#5 - Frida

Hej Raringen! Din pojkvän har börjat med wii fit, och han vägrar kliva av den jäkla brädan... och så tycker han att han är bäst på det! Han sätter rekord och rekord.... han sa precis och jag siterar: -"fy FAN va bra ja e på dätta! hade det funnits mästerskap så....", du får nog komma hit och visa var skåpet ska stå!! ha en super-duper-valborg! Puss å kram

#6 - carro

Hoppas kvällen var bra igår, hur var terrassen? Jag jobbade i 12 timmar och idag blir det ett långpass på 9,5 timmar i sträck. Jag vill inteeeee. Snyft.

#7 - Jennie

Saran: Tack vad du är gullig :) Inte alls speciellt oglammigt att diska.. speciellt inte nu när ni blivit med diskmaskin! Var himlans kul att se er lya, där kommer ni säkert trivas prima. Puss o Kram

Frida: Haha, Johan är kaxig han... men vänta bara tills jag får testa.. då ska jag visa vart skåpet ska stå :). Hoppas ni får det jättemysigt med din mamma och pappa på besök! Puss Puss

Carro: Terassen var bra, fullt ös/full som en alika.. haha. Nej inte riktigt så illa, men jag var bra i gasen/på kanelen och hade skitskoj. Johan hämtade mig dock vid 01, då var det nog ;) Hoppas det går bra på jobbet och att du får grym dricks! Vilket datum är det du fyller år Carro? Puss