Skattkistan

Färglöst på ren svenska.
Mycket engelska rubriker har det blivit på det senaste. Ibland är det lättare att uttrycka sig på engelska. Idag har jag iallafall pillat lite med bilder som jag och S tog igår. S hjälpte mig även att installera ett enkelt bildredigeringsprogram. Kul att ha ett sådant igen, det var ungefär ett år sedan sist...
Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för en ny vecka. Jag tror och hoppas att den blir bättre än den som gått!
Puss o Kram

Update.
Programmet heter paint.net. Det är helt gratis dessutom. Bra bra!
#1 - Linnea

Fin bild - på flera sätt!

#2 - Syster

Tror jag med! Jag ska iaf se till att ditt veckoslut blir kanonas:) puss fina du

#3 - Maria

Snyggt!

Vilket bildbehandlingsprogram? (Måste skaffa, gick igång på att det var enkelt ;))

#4 - L8

Hej hej!! Är det klänningen ifrån HM?? Väldigt fin i vilket fall som!! Ha en trevlig dag!