Skattkistan

Som på det glada sjuttiotalet.
I lördags var syster, jag, kompisen Madde & Billie i Köpenhamn över dagen. Självklart blev det även ett besök i fullsmockade, färgglada och vackra Nyhavn. 
 
Ungefär lika färgglad som husen var jag i min tradera-fyndade klänning från Indiska. Jag älskar färgerna & mönstret! Det är allt lite sjuttiotal över den.
 
Lite sjuttiotal är det även över lillsyrrans solbrillor som Billie fick låna en sväng. Snyggingen liksom ;).
 
Underbar dag hade vi i Köpenhamn. Soligt & ganska varmt. Tyvärr tyckte halva Malmö, hela Köpenhamn och säkert en fjärdedel av Norges befolkning att det var en alldeles ypperlig dag att göra Ströget & Köpenhamn just denna dag. Det var trångt värre att ta sig fram med barnvagn på gatorna och i butikerna var det ännu värre. Så shopping blev det knappt någon alls, men vad gör väl det när det vankas en helt barnfri helg i Stockholm med min stora älskling i helgen som kommer ♥.
 
 
#1 - Madde

Nog fick vi allt solbrillorna att sitta på en si sådär halv sekund! :)

Svar: Hehe, ja men eller hur :) Kul att träffa dig igen!
Skattkistan

#2 - Ida

Ni är så fina bägge två!

Svar: Tack snälla Ida!
Skattkistan