Skattkistan

Det där bordet.
För er som missat det så släpade jag med mig ett bord hem från London! Det blev mitt efter ett snabbt besök på inredningsbutiken Habitat som har hur mycket fint som helst till hemmet. Till riktigt bra priser! Hade kunnat handla mer om det inte redan varit fullt i resväskan...
 
Jag var ute efter ett litet bord till Billies blivande rum, gärna i någon kul färg & det var precis vad jag fann. Det fanns i ett helt gäng glada färger!
Jag tror att detta moderna och blanka kommer bli superfint till det gamla trägolvet & en massa loppisfynd. Nytt, modernt, gammalt & nött på samma gång.
 
 
 
 
#1 - Nina

Habitat ska öppna i PUB-gallerian här i Sthlm! :D Så när du åker upp hit för Habitat så ska du även besöka mig :)

Svar: Men jasså! Vad trevligt. Och klart det vore trevligt att träffa på dig om jag åker upp till storstan :) Kram!
Skattkistan

#2 - Caroline R

Men hur fick du hem det? Handbagage??? Ja, Habitat har öppnat i Sthlm. Botaniserade där för två v sen. Gillade verkligen deras grejor. Schyssta priser med.

Svar: Tog det faktiskt i den vanliga resväskan! Lite IKEA-stuk med platta paket :)
Men så kul att de öppnat i Sthlm, ska minsann titta in där när jag är uppe härnäst! PUB i allmänhet har ju väldigt mycket fint till hemmet. Kram!
Skattkistan