Skattkistan

Lite Kajsa Warg:ish
I veckan har jag varit duktig på att få till luncher och middagar av det lilla vi haft hemma. Då lilltjejen har varit sjuk så har jag inte velat dra med henne till affären och så ska vi ju på lite semester, då är det ju onödigt att ha kylen full :)
 
Den här middagen jag fixade jag till mig och Billie igår när Petter jobbade sent (det heter så ibland när han spelar golf, snackar jobb & käkar lite efteråt :)). 
 
Mozzarella- & persikosallad med ärtor & färskostöverbakad lax. Underlig kombo kanske, men faktiskt riktigt god. Laxen lyfte helt klart rätten och var supersmarrig toppad med Cantadou's fyra peppar.
 
Billie fick en tallrik hon också, hon tyckte dock mest om ärtorna & persikan... Och jag var glad att hon ville äta alls febrig som hon var.
 
#1 - Karin O

Ser riktigt delikat ut. Jag är så himla sugen på lax, tror det här är den femte bloggen idag där jag läser om lax. Får gärna serveras med kokt potatis och romansås:)

Svar: Galet gott med lax i alla dess former!! Men hur gör du med sushi nu? Vågar du inte äta eller äter du igen. Jag åt sushi hela min graviditet, men man säger ju olika om det där överrallt. Jag förstod det som att så länge sushin var nygjord så skulle det vara helt OK.
Skattkistan

#2 - ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Åh vad gott och fräscht det ser ut :D