Skattkistan

Söndagsfrukost.
 
Helgfrukost alltså. Det måste ju bara vara det bästa som finns?
Vi var på väg att spontant använda vårt presentkort från Smartbox på brunch med bubblor idag, men till slut blev vi hemma och vad gör väl det! Så grym frukost man kan få till även i det egna köket när man laddat kylskåpet ordentligt.
 
Nu har vi ätit gott och fått massor av energi att använda i trädgården och på huset. Vi ska ge oss på att måla det allra sista på utsidan så att vi kan ta höst med gott samvete. Jag hoppas även hinna med att rosta lite musli, baka lite bröd & så ska vi laga en riktigt höstig gryta. Sköna söndag!
#1 - Veronika

Älskar helgfrukost!

Svar: Jag med! Eller, jag älskar frukost i allmänhet :) Hur mår du förresten? Funkar det bra och jobba (tänker att du väl inte har något stillasittande jobb)? Kram!
Skattkistan

#2 - Nina

Ser gott ut!
Det där med att ta höst med gott samvete. Det är mitt mål också.. En hel del kvar tills dess dock.
God söndag till dig!
Kram

Svar: Haha, det är lite kvar här också. Men vi kom iallafall lite närmare igår :) Kram!
Skattkistan

#3 - Johanna

Åh jordgubbar!! Har varit så sugen på det sedan Alma föddes, åt det ju nästan varje dag under graviditeten. Men de har inte haft några i vår lokala ica affär och in till stan har vi inte åkt sedan hon kom. Får be Christer gå in i en affär på vägen hem från jobbet en dag i veckan som kommer och se om de har några i stan^^

Svar: Ja men gör det och passa på! Jag är så imponerad över att det överhuvudtaget finns svenska gubbar fortfarande och tänker njuta så länge det går :)
Skattkistan