Skattkistan

Sweet sick sunday.
 
 
 
I söndags, när sjukan (jag hade feber fredag-söndag) så smått började lämna min kropp så tog vi en liten promenad här i Åryd jag och min lilla familj. Det är så roligt att promenera kring med lilltjejen för det märks hur roligt hon tycker vartenda steg hon tar är. Världen är ju stor & spännande! Och allt finns kvar för henne att upptäcka. Både smått och stort!
 
Blir lite sentimental när jag tänker på detta. Speciellt ikväll när jag sett Jills verandra med Kristian Gidlund som gäst. Jag blir så ledsen när jag tänker på att han (och många andra) får lämna världen & sina kära alldeles för tidigt.
 
#1 - Sofia

Fina bilder :-)

#2 - Erica

Kan bara instämma med Kristian! Man blir så ledsen... men tacksam.

#3 - Junitjej

Så härligt med en promenad!

#4 - Annster

Fina bilder :)

#5 - Sandra

Hej
Nu saknar vi dina fina inlägg! Hoppas att allt är bra med er :)

Svar: Tack för din kommentar Sandra! Nu är jag tillbaka & allt är bara fint med oss allihop :) Kram!
Skattkistan