Skattkistan

Nya trotjänare.
 
 
Idag blev jag med ett par nya snabba (fhv) trotjänare. Mina gamla joggingskor har hängt med sedan innan jag fick Billie och har därmed både gått och sprungit många långa mil, de hade helt enkelt gjort sitt!
 
Jag köpte de nya skorna på Stadium och de har den bra dealen att om man får man hjälp med valet av skor där och sedan inte trivs med detta, så kan man inom 30 dagar lämna tillbaka provsprungna skor och byta dem mot ett nytt par. Hur bra som helst tycker jag!
 
Mina nya pjucks kommer från Nike, som mina fyra senaste löparskor har gjort. My feet love Nike!
#1 - JUNITJEJ

Verkligen fina!

Svar: Visst är de! Hoppas de är lika snabba som de ser ut också ;)
Skattkistan

#2 - Robex Lundgren

snygga skor

Svar: Tackar!!
Skattkistan

#3 - Johanna

Underbar färg!!

Svar: Visst är det! Och hur har du det i värmen förresten? Inte långt kvar nu! Så spännande :) Kram
Skattkistan

#4 - erikasblogg.se

Jasså har Stadium också den delen? Det erbjudandet fick inte vi när vi provade våra skor :( Så vi köpte de på Intersport där de också har det erbjudandet. Så bra tycker jag!! :) Skorna är grymt snygga! Puss!

Svar: Jojemän! Det var jättebra tycker jag :) Och skorna funkade fint idag, får väl testa dem ett par gånger till först men det känns bra! Puss på dig
Skattkistan

#5 - Joe

Snygga! Och vilken bra deal :)

Svar: Ja det tycker jag med! Har testat dem en tur idag och so far so good :)
Skattkistan

#6 - Jenny

Så snygga skor :) älskar nikes skor, både snygga och bekväma!

Svar: Visst är de!! Nike är bäst :)
Skattkistan

#7 - Anna

Tycker helt klart Nike har dom snyggaste och bästa skorna. Hoppas du kommer trivas med dom.

Svar: Det hoppas jag med & håller med dig! Massor av snygga pjucks & så sköna. Kram!
Skattkistan

#8 - Johanna

Sv: Det har gått bra i värmen sedan jag gick på semester faktiskt. Men när jag jobbade var det riktigt jobbigt det sista med svullna fötter och trötthet. Det är så skönt att jag har halva semestern kvar och att jag inte ska tillbaka något mer innan bebisen kommer.

Svar: Det förstår jag 😊Njut ni av ledigheten och av att bebis snart är hos er! Kram
Skattkistan