Skattkistan

Höstmysigt.
 
Min garderob känns verkligen urvuxen nu! Nu funkar knappt något annat än mamma/gravidtröjor vilket innebär att utbudet är minst sagt spartanskt. Speciellt då många av mina mammatröjor fått sig en fläck eller två på magen som sig bör när det står ut så förbaskat :). Så lite nytt fick det bli på lunchen idag!
 
Koftan ovan hittade jag på Lindex vanliga sortiment och tröjan kommer från H&M. De invigs båda två redan imorgon och jag hoppas det passar sig vädermässigt med koftmys!
#1 - Erika

Åååå koftan!! Så himla fin!! Kan hända att jag härmar dig på den, om jag får? Puss!!

Svar: Härma på bara! Den är jätteskön men väldigt varm (phu!!) :) Puss
Skattkistan

#2 - Erika

Åååå koftan!! Så himla fin!! Kan hända att jag härmar dig på den, om jag får? Puss!!

Svar: Konstigt, svarade jag inte på detta nyss? :) Hur som helst. Klart du får!! Den är skön... och varm! Puss
Skattkistan

#3 - Veronika

Åh, igår tog jag mig till Malmö och fyllde även jag på mammaharderoben. HM hade fina t-shirts med amningsfunktion.

Svar: Nämen! Det låter ju något. Var det de där vanliga randiga med v-ringning?
Skattkistan

#4 - Ulrica Wulcan

Vilka härliga höstfärger. Jag har några tröjor/skjortor som du kan få låna om du vill. Du kan ju kika på onsdag när vi ses. Puss

Svar: Gärna! Kollar gärna på det imorgon :) Ska bli mys att träffa er! Ska vi ta med något? Kram
Skattkistan

#5 - Ann

Hej!
Senapsgult är alltid en favorit. Köper alltid nått nytt plagg i den färgen på hösten 😃

Svar: Älskar också senapsgult! Pratade med en kompis om denna nya koftan i morse och kom på att jag visst redan köpt en senapsgul kjol och en topp i höst :)
Skattkistan

#6 - Anonym

Nej, det var en vanlig grå snygg t-shirt som var i dubbla lager liksom. Drar du upp yttersta lagret fanns där två hål för brösten i lagret under 👍

Svar: Låter ju bra! Får spanas in :)
Skattkistan