Skattkistan

Det går nedåt!
Efter en vecka med Viktväktarna så kan jag konstatera det jag redan visste - det funkar för mig! Efter första veckans räknande av smartpoints har jag gått ner 1.7 kilo. Något som jag eventuellt skulle kunnat lösa på egen hand genom att tänka mer på vad jag äter. Dock behöver jag lite styrning så detta med Viktväktarna är bra för mig! Den stora förändringen som jag ska göra på sikt, alltså när jag inte längre önskar gå ner något i vikt är att äta bra, mycket grönsaker och frukt och undvika fika & sötsaker i vardagen, och så äta det jag önskar på helgen. Det tror jag är det bästa för mig.
 
Där är vi dock inte riktigt ännu utan jag fortsätter på samma spår i ett par veckor till. Dock blir det lite tuffare denna veckan då jag kommer att ha svårt att motionera på grund av en operation. Så då gäller det än mer att följa planen och räkna poängen :).
 
Förväntar mig sen såklart inte heller att jag kommer gå ner i denna takt med över kilot varje vecka, men 0.5 till 1 kg i veckan framåt vore toppen om jag fick önska. Då skulle jag vara klar för mitt tänk med nyttigt-i-veckorna och äta-gott/godis-på-helgen lagom till min födelsedag i början på april.
 
Då var det bara att fortsätta så här :).
 
Start den 22/2
Invägningsvikt: 65.5 kg
Midjemått: 71 cm
 
Idag den 29/2
Vikt: 63.8 kg (-1,7 kg)
Midjemått: 70 cm (- 1 cm)
 
Målvikt: 61-62 kg
 
 
#1 - Emma Vuckovic

Du som är så målmedveten fixar det galant! Vad ska du göra för operation Jennie? Kram

Svar: Det tror jag också :)Kram
Skattkistan

#2 - Martina

Hej, fick du mitt inlägg om en stickling? Du kan väl maila mig.