Skattkistan

Bland pugs, pandor & andra tokar.
Jag har ju glömt att visa er mina "fynd" från Mini Rodini's outlet i Göteborg för två veckor sedan. Vi åkte dit supertidigt och det var nog ett smart drag för vi fick komma in vid första insläppet även om vi absolut inte var först på plats när vi kom dit strax efter 06...
 
Både jag och Lina som jag åkte dit med fick med oss många finheter hem. Själv köpte jag mest till tjejerna, men också några små julklappar.
 
Det var riktigt bra priser på prylarna och hade jag köpt allt till fullpris (men det hade jag INTE gjort) så hade det blivit ungefär tre gånger så dyrt.
 
Bästa fyndet var helt klart den sköna overallen med pandor och leggings samt en klänning med pugs (mopsar) på. 
 
Nu kan tjejerna syskonmatcha i sina leggins - så söta!
 
Ett och annat litet och stort fynd.
 
Den dära pandaoverallen ♥
 
Disas leggins är nya... Billies är använda och tvättade måånga gånger. Det syns nästan :).