Skattkistan

Midsommar.
Hoppas ni hade en riktigt härlig midsommar!
Vi hade det som vanligt toppen under vårt traditionsenliga firande med vännerna Lina & Mårten och deras kids i Båstad. Ömsom sol och ömsom regn, men vi kunde äta lunchen ute i sol och gå på midsommardans nere vid Riviera innan det riktigt började regna. Så jag är ändå nöjd. Åt och drack himla gott som vanligt & kidsen lekte på. En härlig midsommarafton! Och att sedan vakna ganska pigg när kidsen tyckte det var dags att gå upp vid 06.30 var en blessing... även om jag är rätt trött nu måste jag erkänna :).
Hur som helst så spenderade vi midsommardagen med diverse inomhusaktiviteter. Började med lite sällskapsspel om mat och dryck och fortsatte med en shoppingrunda till Johannesens och Magasin36. Som vanligt blev det inget shoppat tilll mig själv ;). Mer än lite gott från Saluhallen. Men är barnen nöjda så är jag det, hehe.
 
Natti Natti.