Skattkistan

Från en annan dag.
Jag har varit urdålig på att fota den senaste månaden, jag som alltid brukar ha kameran med mig. Men några foton har det blivit. Som i början på februari när jag var hemma och vabbade med Disa. Disa som för övrigt blev sjuk igen igår och som idag varit hemma och myst med mormor medans Billie varit på förskolan och jag o P kunnat jobba.
 
Det är tacksamt med föräldrar som bor i närheten, är lediga och hjälpsamma (och vill!!) när det är mycket att göra på jobbet och barnen är krassliga.
 
Hur som helst. Nu skulle vi ju kolla på lite bilder från den där februaridagen och vi hängde i Disa's rum. 
 
Hon är en glad buse Disa. Även när hon inte är riktigt frisk ♥. Här hänger hon i sin pappas arvefåtölj från sin mormor.  
Klättra är det nya gå ;). Överallt! Och precis som storasyrran...
 
I en av korgarna på golvet trängs alla gosedjur.
 
Och i fönstret hänger kaninkannan. Ett finfynd från TGR.
 
Och så ett gäng träklossar som är väldigt roliga att slänga åt alla håll i rummet :).
 
Nu sover den lilla hönan för kvällen. Hoppas hon sover gott och att hon vaknar feberfri imorgon!
Trevlig kväll på er.
Kram
#1 - Carolin

Va härliga bilder :)

Svar: Tack snälla!
Skattkistan