Skattkistan

The Office!

Lite fix med sladdar kvar och så ska elementet målas, men annars är vi rätt nöjda! Nu ska det bara skaffas lite fina krukor, nya gardiner, brunt överkast och lite lull-lull, så är vårt egna The Office färdigt :)

ps. Lillasyster, jag tänker på dig!.
#1 - barret

OH LORD så snyggt det blev! Detta måste firas, vad sägs om kalas på lördag?? =) Puss

#2 - Frida

Halleduttan va grymt fint det blev! Jag är imponerad! Måste vara nöjda! Kramar

#3 - Jennie

Barro: Hade jag gärna gjort, men vi ska faktiskt inte vara hemma i helgen, åker till Johans föräldrar på fredag och stannar hela helgen! Men jag håller med dig, firas bör det göra... dock får det nog bli efter vi kommit hem från USA. Förresten, har ni lust att hänga med och äta buffé på DeLuxe i veckan? Puss o Kram

#4 - Jennie

Frida: Vi är jättenöjda, men man vill altid se det helt färdiga resultatet :) Blir så mycket snyggare med en bäddad säng med överkast på och med gardiner i fönsterna.. Men helt underbart att slippa oredan och de trista väggarna!! Du får ta och uppdatera din blogg Fridis :) Kram Kram

#5 - carro

Jag jobbar kväll varje dag denna vecka förutom ikväll och på fredag så sorryyyy.. Nästa vecka är jag (vi) säkert dock på, jag är helt ledig ons-tors! =) Ngt få vi styre opp! Ha en toppendag!

#6 - Andreas

Ohlala;) vilken makeover! Snyggt.

#7 - Jennie

Carro: Ok, va synd! Men som sagt nästa vecka, det hade vart nice. Får höras om det där. Kram Kram



Andreas: Så kul att höra från dig din smygläsare :) Men visst blev det bra, nu ska vi bara fixa resten (gardiner, överkast och lite smått) så är vi nöjda! Kram

#8 - Marre

Supersnyggt kontor ni har fått! Verkligen riktigt superfint!! Grattis till det :) Kramis

#9 - Jennie

Marre: Hehe, tack! Kram gumman!

#10 - Karin

ser riktigt fräscht ut..gillar färgerna =)

#11 - Susie Kate Mela

Oj, vilken superskillnad! Ni är grymma, behöver inget Room Service-team, ni fixar pajen själva :) Riikitgt snyggt blev det! fräscht :)

#12 - Jennie

Karin: Ja visst är det snyggt med turkosgrönt och brunt ihop, me likey!! Kram



Susie Q: Oj, superlativ hela vägen :) Men det är kul att höra att folk precis som vi tycker att det blivit fint! Kram!