Skattkistan

Kanot & fiske.
Jag är en riktig friluftslivsälskare har jag märkt. Jag tycker det är jättemysigt att åka på campingsemester, att plocka bär i skogen, promenera i naturen och så vidare. Imorgon ska jag och J ta det ytterligare ett steg, vi ska ut och paddla kanot i Helgasjön & så ska vi fiska. Ikväll passade jag därför på att plocka med mig ett gäng välgödda maskar från mormors kompost, så se upp alla abborrar! Vi ska ha med oss ett kastspö också, kanske kan det till och med bli en gäddfångst? Det vore ju himlans skoj iallafall, så länge jag slipper ta livet av den. Jag gillar själva jakten när man är ute och fiskar, men när fisken väl är i båten får någon annan gärna ta över ( men jag har faktiskt rensat både en och två gäddor själv, så det så :)) Ska se till att ta med mig kameran imorgon, och ta lite foton. Det kan allt bli en spännande tur!
Nu ska jag ta mig ut i köket och se om jag kan assistera kocken... Johan håller på och lagar gorgonzolafyllda biffar och det doftar ljuvligt.
Puss sålänge.
#1 - Susie Kate Mela

Det ÄR jättemysigt att var ute i naturen :)

#2 - Jennie

Susie: Ja visst är det!! Det enda jag inte gillar är myggen och de ormar jag inbillar mig att jag ska stöta på :) Kram!

#3 - Marre

Hej gumman!



Ni verkar ha haft en mysig semester i Danmark! Det var ju bara synd ni inte verkade ha vägarna förbi Vejle :S Men härligt o se ni njutit av både wienerbröd, pölser och sett det fantastiskt fina landskapet :) Stor kram!!

#4 - Jennie

Marre: Ja, vi hade det super :) Men jag försökte ringa dig massor av gånger med kom bara till mobilsvar!! Vi åkte förbi Vejle två gånger och ringde då... tyvärr inget svar :(. Helt underbart land iallafall, synd bara att jag inte fick träffa dig ... och din Allan! Puss o Kram