Skattkistan

En lugn & skön lördagskväll.
Nu har vi lagt klart tre rader golv, inte riktigt så långt som vi hoppades på när vi började. Vi bor i en bostadsrätt & i stadgarna för våran förening står det att man inte får hålla på med arbete som "stör" längre än till 18.00 på kvällen. Vi vill ju inte skrämma livet ur de gamla tanterna så vi får fortsätta i morgon. Nu ska vi åka ut till campus & hänga lite med våra kära vänner Fredrik & Frida, det blir lite käk, gotte & film. En lugn och skön lördagskväll. Me like.
Puss & Kram

image126
Checka den hemmagjorda sushin!
#1 - Anonym

Dumma du! Shit va avundsjuk jag blir. Måste spara ner den här bilden oich påminna mig själv om att jag måsten göra sushi. Äter det minst en gång i veckan, men ute! svindyrt i längden!

ha en bra kväll =)

#2 - Natalie B

TÄVLING i min blogg just nu!
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

http://natalieb.blogg.se/1206797654_tvling.html

#3 - Anna

Ja absolut, det är ju vanor man ska akta sig för. Jag får väl försöka pränta in i mitt huvud att det inte gjorde något att jag fuskade igår. Såå farligt var det ju inte heller, kunde vart värre. :P
Inte för att jag någonsin har ätit sushi men det såg ju gott ut på bilden! :D Kram på dig!

#4 - Jennie

Anonym: Sushi är fan i mig den bästa käka-ute-maten någonsin :) Har dessutom någon konstig craving för sushi dagen efter utgång... antar att det är sojan jag vill åt då :P- Kram!

Natalie: Ska kolla in din blogg, tävlingar är alltid skoj.. speciellt om man skulle lyckas vinna någon gång:)

Anna: Det är supergott med sushi, du borde testa! Kämpa på tjejen, you can do it! Kram Kram

#5 - anna

har aldrig ätit sushi men det såg onekligen fint ut!
kram

#6 - Karin

skulle man ju lätt kunna äta i ett svep..shit va gott =)

#7 - Jennie

Anna: Du borde testa sushi, underbar mat & hyfsat nyttig :) (jag bryr mig inte om Du är vad du äter där de sa att det var mycket socker i). Kul att göra och hur mumsigt som helst att äta! Prova!! Kram Kram tjejen.

Karin: Ja det är helt otroligt, sushi kan man banne mig äta hur många som helst utan att bli äckligt mätt, det är annat än pizza det :) Kram!

#8 - Susie Kate Mela

Sushi var inget för mig :P

#9 - Jennie

Susie Q: Jasså? Du har testat nu?
Vad provade du för något?

#10 - Karin

Absolut, och det ska vara riktig sushi med, inget halvdant från ica =)

#11 - Jennie

Helt klart! Nej jag beställer alltid från sushirestaurangen om jag ska äta, och inte lagar själv vill säja.