Skattkistan

A special friday.


Klänning, H&M Trend
Strumpbyxor, H&M
Halsband, Dorothy Perkins
Glasögon, Polo by Ralph Lauren
Väska, Marc by Marc Jacobs

Äntligen fredag igen. Idag är det ju dessutom en kort dag på jobbet, vilket gör den här dagen ännu bättre! Vi ska under dagens gång dessutom hinna med vinlotteri, frukostklubb och lunch på stan, så det lär gå snabbt :). På stan måste jag även hinna med att köpa mig strumpbyxor och diverse andra saker till kvällen, som jag ser fram emot riktigt mycket! Ska bli kul att träffa arbetskamraterna (även om det är många från just försäljningen som inte ska gå) under lite uppsluppna former :). Innan festen ska jag och Annika göra iordning oss här hemma hos mig och Johan och dricka lite uppvärmningsdrinkar, det brukar aldrig vara fel!
Nu ska jag åka till jobbet (får faktiskt skjuts idag), men vi hörs senare. Puss o Kram på er.
#1 - Sassy

Du är så himla fin tjejen!



Ha en underbar fredag!



kram

#2 - Hurryville

Måste bara säga att det är otroligt roligt att titta in här och se vad du hittat på idag. Vilken stil eller vilken kombo som gäller för dagen. Väldigt inspirerande.

#3 - Jennie

Sassy & Hurryville: Vad ni gör mig glad med era kommentarer :) Om ni bara visste... Ha en helt underbar fredag!! Kram Kram

#4 - carro

Den var tyvärr inte så fin i verkligheten :/

Ha så kul ikväll tjejen! kram

#5 - Jennie

Carro: Va synd! Den såg ju väldigt fin ut... Ha en kul kväll du också, Kram!

#6 - Sassy

Anmäl dig du med, så kan vi dricka öl och jämföra krämpor efteråt!



kram

#7 - Susie Kate Mela

hej :) Nja, jag hinner aldrig gå ut längre på helgerna, jag jobbar då.. Likaså denna helg fast jag är sjuk så jag är hemma och kurerar mig mest. det var tydligen Halloween igår, gjorde du nåt särskilt? kram

#8 - Mindy

Godmorogn..Ha en skön halloween lördag.kram krma

#9 - Jennie

Sassy: Tja, kanske det.... Det hade varit något att skryta om för barnbarnen.. haha! Ska fundera på det :) Kram



Susie Q: Jag var på fest med jobbet, det var riktigt skoj! Problemet är ju att man lär knappt känna igen dem man pratade med på festen på måndag! Usch vad trist att du är sjuk, krya på dig gumman. Kram



Mindy: Du också, Kram Kram