Skattkistan

Hockeyoutfit?

Klänning, H&M
Kofta, H&M
Stövlar, 2hand
Armband, H&M & Lindex
Öronhängen, H&M


Det blev ingen jacka på stan idag, jag hittade inte någon som jag ville ha (i rätt prisklass). Jag har dock hittat en på Tradera som jag hoppas på att vinna. Ikväll blir det  hockey, Växjö Lakers mot Bofors. Det blir en kul match!
Puss

Tack till Nina för att jag fick låna Twilight-böckerna, supersnällt. Tack för sällskapet runt sjön igår Mickan, kul att träffa dig!

#1 - Nina

Ingen fara, men du länkade till fel Nina ;) Hör av dig bara när det ska bytas böcker och så mailar jag dej om det vi pratade om med=)

#2 - Jennie

Nina: Ändrat & rättat :) Kram!

#3 - Mickan

Tack själv! Det var jättetrevligt! Hoppas du haft en trevlig helg, själv ligger jag på soffan hos lillebror och är helt utslagen.. =) Godnatt! Kram!