Skattkistan

photo a day - something you're reading

Dagens tema i fotoutmaningen photo a day är something you're reading. Jag gillar verkligen att läsa och i perioder läser jag riktigt mycket!

När det gäller tidningar så läser/bläddrar jag allra helst i inrednings- och modetidningar. En ny favorit för mig är färgglada Family Living. När det kommer till skönlitteratur och böcker så läser jag gärna kriminalare, Mari Jungstedts böcker om brott på Gotland är en favorit.

Böckerna på bilden av Sofie Sarenbrant var helt OK. Man kan säkert tycka att det är ganska galet att läsa böcker om höggravida kvinnor som blir bortförda/mördade när man själv är höggravid... tur att jag kan skilja på fiction och verklighet ;)

Mina andra bidrag i utmaningen hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5.Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11.Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
#1 - Frida - BF 8 juni ♥

Jag gillade första delen, men andra tyckte jag var sådär!

#2 - Jennie

Frida: Håller med dig. Del två var ingen jättehöjdare. Men de gick ner ;)

#3 - Erika

Jag har Mari Jungstedts alla böcker om du vill låna :)

#4 - Zandra

Ja visst är den fin, låten. Älskar den!



Bilderna på lilli & johan är från förra maj då vi var nere i åhus på eltons dop, så du hade säkert sett dom förut :)



Om du vill läsa lite småsjuka böcker i rafflande tempo, så kan jag rekommendera Buthler & Öhrlunds böcker om Christofer Silfverbjelke. En stenrik psykopat på stureplan och hans eskapader. Många killar verkar iaf gilla böckerna ;)

#5 - Jenny W

6 Juni. 06,06