Skattkistan

photo a day - you
Idag är det dag nummer ett på fotoutmaningen som jag har tagit mig an. Vanligtvis brukar jag gilla att vara med på bild, men sedan någon vecka tillbaka är det inte så kul längre. Jag antar att det beror på att jag känner mig stor tjock. Har visserligen inte gått upp något ytterligare den senaste veckan, men stor det var jag ju redan förra veckan. Nu är det dock inte så lång tid kvar tills Pussel kommer ut och därefter bör tjockiskänslan åtminstone inte bli värre. När det är dags för sista bilden på utmaningen kommer det troligtvis kännas bättre, då är det nämligen jag själv som ska fotas igen.

Missförstå mig inte. Jag är fantastiskt glad över vart jag är idag, tjockis & höggravid! Lycklig som få för det mesta. Men just när det kommer till att se mig själv på bild så föredrar jag faktiskt en lite mindre gravid Jennie.

Det var dagens utmaning. Morgondagens bjuder på temat breakfast & förhoppningsvis blir frukosten imorgon något alldeles extra ute i det gröna. Imorgon körs nämligen Sydsvenska Rallyt i skogarna härikring & det ska vi förstås spana in, med frukost och allt.
#1 - Anonym

fin :)

#2 - Annika

Du får ta lite bilder för privat ändamål. Det är lite roligt att titta på senare i livet. Tittade nyligen på mina sju år gamla höggravidbilder. Det är mkt på kroppen som inte ser ut som jag, allt från tuttar till ansiktsform. Jag gissar att det är vätskan i kroppen som gör att man känner sig så där lite "svullen" överallt. Men snart är det över och den livet tar en ny vändning. Vad spännande!! Kan riktigt känna den där förväntan man hade den sista tiden som gick såååå långsamt. Varmt lycka till med allt.

#3 - Sandra

Så mysigt att läsa din blogg tycker jag. Du är verkligen mitt i livet och jag hoppas verkligen att du "fångar dagen" lite varje dag. Själv försöker jag med det samma...är här i Växjö för den tredje gången i mitt liv. Hela mitt bohag är här tillsammans med min man. Själv bor jag kvar i Sthlm ett litet tag till, iaf till semestern. Mycket spännande med en ny stad. Vi har gått runt "sjön" två dagar i rad, något som många i stan har på dags agendan. Varit på torget och införskaffat blommor till balkongen som jag hoppas manen ska hålla vid liv :) , samt inhandlat en bikini på stan.

Stort lycka till med lilla Pussel! Kanske vi ses på stan till sommaren!