Skattkistan

photo a day - something you wore


Fotoutmaningen fortsätter med dagens tema som är something you wore. Jag väljer dock att göra om den till something you would like to wear.

Den här klänningen köpte jag på en finfin second hand-butik i Göteborg förra helgen när jag var där och kollade på när P sprang Göteborgsvarvet.

Klänningen är en riktig Jennie-klänning och jag hoppas verkligen att jag någon gång ska kunna ha den på mig. Just nu är det inte läge att testa den & eftersom den är utan storleksmärkning så vet jag inte alls om det är rimligt att den någonsin kommer att passa. Fin är den hur som haver & i värsta fall får den hänga och se fin ut på sin galge.

Mina andra bidrag i utmaningen hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
#1 - Frida

Superduperfin!

#2 - Stephanie

sv: ja, det är ju lite konstigt, men jag antar att de blir matade mycket och att det är lite därför? Jag har aldrig varit i London på sommaren, men jag kan tänka mig att det sitter en hel del folk i hyde park :)

#3 - Zandra

Verkligen en Jennie-klänning, supersöt :)

#4 - Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Fina färger!!

#5 - Jennie

Alla: Tack! Kul att ni också gillar den :) Ännu mer anledning att se till att komma i den framöver, hehe.

#6 - nikitaam

Vilken underbar stil du har:)

Brukar du shoppa på Go attentions webshop? tror deras kläder verkligen skulle passa dig.

Vill du ha mer tips på webshoppar eller styling kika gärna in hos mig :)