Skattkistan

photo a day - something I adore


Dag nummer tre i photo-a-day utmaningen bjuder på temat Something I adore/något jag avgudar/älskar.
Min älskade hund Milo är perfekt för dagens utmaning. Så mycket kärlek man kan känna för ett så litet och hårigt stycke hund (just nu väldigt hårigt, imorgon får det allt bli pälsplockning!). Att kärleken dessutom är besvarad & totalt kravlös gör det inte sämre.

Kärleken till en familjemedlem som en hund ger nog en liten föraning om hur mycket kärlek man kommer känna för det barn som snart är här...

Mina andra bidrag i utmaningen hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
#1 - Hanna - Mode och min vardag

Vilka fina bilder!

#2 - Lorena

åh så fint! tänk att man kan älska ett djur så mycket ja :)

#3 - Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Men vilken sötnos!!

#4 - Karin

Vad mysigt!

#5 - Mickan

Han är så galet söt lilla Milo så jag förstår varför du avgudar honom!