Skattkistan

photo a day - childhood

Dagens tema i utmaningen photo a day är childhood. Jag har valt att fota min fina gamla vagga som vår lill* bebis förhoppningsvis ska trivas fint i. Vaggan har gjorts fin av blivande pappan och min kära far. När jag föddes hade pappa & min farbror målat den turkosblå & dekorerat den med klistemärken ur djungelboken, mycket kärlek där men inte riktigt vad vi ville ha nu.

Lite extra roligt är det att både min pappa och hans pappa och kanske till och med en generation till bakåt har legat och sovit i den här vaggan som nyfödd. Pussel kommer alltså få sova i gott sällskap :).

Mina andra bidrag i utmaningen hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5.Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
#1 - Nitza

Underbart Jennie. Önskar er lycka till <3

#2 - Zandra

Fint med en tradition sådär tycker jag.. lill*n kommer säkert sova supergott i den! Mest troligt kommer ni dock vilja ligga och trängas tillsammans i den stora sängen istället ;)



Inte länge kvar nu!

#3 - Jennie

Nitza: Tack söta du! Det är en spännande tid vi har framför oss :)



Zandra: Du har nog rätt, finns en liten liten risk att vi kommer vilja trängas i sängen ;)

Nä, inte SÅ länge kvar ännu... hoppas vi ;)