Skattkistan

10 days of work left.

Body, Gina Tricot
Kjol, ituklippt klänning Gina Tricot

Skor, H&M
Halsband, H&M
Armband, second hand
Glasögon, Polo by Ralph Lauren

Nu är nedräkningen igång! 10 dagar kvar på jobbet, min tanke är att jag ska hinna med lika många pass på gymmet/promenader/joggingturer innan jag går på semester. Det kommer alltså att bli två nedräkningar! Med tanke på hur lite jag tränat på det senaste behöver jag all pepp jag kan få ;)... men visst ska det gå. Nu bär det av mot Älmhult, rätt fullspäckad dag idag.
Puss
#1 - sofie

heja heja heja! så bra som du är så kommer det gå galant!! plus att du ju börjar jobbveckan där jag bor (älmhult), så blir ju perfekt! :)

#2 - carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

#3 - Elin

söt klänning :D

#4 - Jennie

Sofie: Jasså? Jobbar du i Älmhult också eller? Jag kanske rent utav besöker företaget du jobbar på.. om det inte är IKEA förstås ;). Va du är gullig för övrigt, som hejar på mig!! Blir så glad så! Kram



Carro: Det kanske man skulle checka... :)



Elin: Tackar :) Men det är en body och en "kjol", alltså en sönderklippt ginaklänning!

#5 - sofie

har faktiskt jobbat på ikeavaruhuset själv, älmhultare som jag är (tss), men pendlar numera till växjö och jobbar där ist :)

#6 - Maria

Hej gumman!



Så ligger där både bilder på bloggen o på min facebook nu från bröllopet :) :) Har du haft en skön helg? Jag ska snart ta mig en liten powernap tror jag..varit uppe jättetidigt o kört dubbellektion! ha en fortsatt härlig måndag :) kramis!

#7 - Jennie

Sofie: Ahha :) Du får ta och skicka ditt lösenord och inloggningsnamn, blir ju nyfiken vem du är!



Marre: Hej gumman!

Ska ta o checka meddetsamma :). Har vart en lugn och skön helg, precis vad jag behövde! Nu är dock veckan igång ordentligt, haft en rejäl dag med massor av kunder.. men snart blir det mindre och mindre (folk går på semester= färre kunder att besöka).. skönt! Hur går det med körandet? Mkt kvar? Kram Kram