Skattkistan

Marint, I like!



Linne, H&M
Byxor, Lindex
Skor, H&M
Halsband & Öronhängen, H&M
Glasögon, RedorDead

Snart helg igen, can't wait! Men först en 10 kundbesök :).
Puss

#1 - chickis

snyggt! men jösses vilken nätt liten midja du har!!! Fuskigt vill med ha! kram

#2 - Sassy

Snyggt och somrigt!

Oj, jag hade ingen aning om att Dorothy Perkins är så vanligt i GB! Men så har jag bara varit i London en gång och resten av landet har jag inte satt min fot i...



Lycka till med kundbesöken och ha sedan en skön fredag!

kram

#3 - Frida

Snyggt! Jäkligt fräscht! Önskar man kunde stanna hemma från jobbet idag och bara glassa i solen... Ha en underbar dag sötnos! kram

#4 - Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh! du ser grymt fräsch och snygg och avslappnat chic ut! grymt!



Tack jennie för dina fina ord!

Fan vad glad du gjorde mig..gör mig =)



och ja..jag köpte båda klänningarna..lite som belöning =)



massor av fredagskramar!

#5 - Karin

snyggt! =)

#6 - Marre

Hallå pinglan!



Ja men Sverige gick ju vidare till finalen, hurra vad lycklig jag blev, jag kunde knappt andas under tiden hon sjöng sitt bidrag! Hurra :)

Verkligen superfin outfit du har idag, i like!!

Ha en superskön fredag gumman, jag kommer även med en tippning inför finalen imorgon för topp 10, blir väl på eftermiddagen jag lägger upp den! Vill ju gärna umgås med min älskling nu :) Ha det så bra! Puss o kram

#7 - carro

Snyggt du! Ha en trevlig helg! kram

#8 - ejmis

Paketet kom fram idag!

Tack!!

Ha en fin fredag =)

#9 - Pernie

Åh vad fint!! Jättesnyggt verkligen :) Hoppas ni får en skön helg! Kram

#10 - Jennie

Chickis: Åhh tackar :) Kan vara så att mina breda höfter förstärker intrycket av smal midja.. men den är inte så tokig iallafall :) Du är ju söt hela du chica!! Kram



Sassy: Ha en helt underbar helg du också :) Kram!



Frida: Ja, tänk vad gött det hade varit! Fast jag är hemma nu i och för sig :) Kanske ses vi ikväll gumman! Puss o Kram



Anna:

Vad härligt att höra Anna! Kul att kunna sprida lite fredagsglädje/kärlek runt omkring sig :) Hoppas du får en alldeles fantastisk helg, själv ska jag dra med sambon u på picnic imorgon och på söndag ska jag fira mormor som blir 80 och mamma på mors dag, en härlig helg alltså! Stora kramar!



Karin: Åhh, tack! Ha en fin fredag Karin. Kram!



Ejmis: Va skönt att höra :) Bättre sent än aldrig... Kram!



Pernie: Tack!! Hoppas och önskar er detsamma! Kram



Carroat: Tackar... och detsamma till dig! Kram



Marre: Njut av att vara med älsklingen för tusan!! Sitta vid datorn kan du göra när han inte är hos dig :). Hoppas ni får en superskön helg ni också och att solen skiner över Malmö :) Hejja Hejja Charlotte! Puss o Kram







#11 - vendela

marint är fint :)

#12 - Jennie

Ja visst är det :). Somrigt på något sätt liksom! Kram!