Skattkistan

Me and Milo, the supermodel.


Linne, H&M
Topp, Gina Tricot
Jeans, H&M
Tygskor, H&M
Armband, vetintevarifrån

Milo vill alltid vara med överallt på morgonkvisten (mysigt dock). Som ni ser här, han står till och med ut med att vara med på outfitsfotning, oh my, vart ska detta sluta?

Puss!


 

#1 - Mickan

Det bidde en annan klänning, men har ändå beställt den vita nu;) Det blir förhoppningsvis en sommar nästa år också! =)



Jag pluggar i Kristianstad till och med juni 2010 så efter det, förhoppningsvis! Men jag är ju i Växjö titt som tätt eftersom min kille fortfarande bor kvar där=)

#2 - Skattkistan

Mickan: Exakt, såklart det blir! Den var väldigt fin iallafall :). Får se till så att Mikis ställer till fest snart igen så att vi kan hamna på samma ställe någon gång, hade ju vart kul att träffa dig " på riktigt". Kram!

#3 - Mickan

Ja, det får vi hoppas! Av någon anledning brukar vi ju lyckas bli sjuka eller få andra förhinder när hon anordnar fest. Annars får vi helt enkelt ta en promenad eller fika någon gång=) Duktig du är som springer en mil, får vi se en efterbild med menar du?! =D Kram

#4 - Skattkistan

Mickan: Precis så var det tänkt och så blev det :) Lite duktig känner jag mig idag! Jag tar gärna en promenad eller fika med dig när du är i stan, kan du inte höra av dig? Kram!