Skattkistan

Jennie goes Caribbean style!
  
1. My roomie Annica och jag på flyget mellan Paris & St Martin
2. Det serverades mat & såklart även vin på flighteen
3. Vinet var riktigt gott, vi skålade o drack! (riktiga glas)

  
4. Väl på plats var vi snabba ut i solen, första drinken blev en strawberry daquiri.
5. Sonesta Maho Beach, ett riktigt nice hotell.
6. Poolen var fin

  
7. och den svalkade benen skönt i solen.
8-9. Vi hade nära till stranden.

  
10-12. Flygplatsen var också nära!!

  
13-15. Utsikten från hotellet var inte så tokig :)

  
16. Vi åkte på båttur och jag var laddad!
17. Jag såg en finfin fiskmås som poserade vant.
18. Carib hette det karibiska ölet så fyndigt.

  
19. Besättningen var jättetrevlig!
20. Vi kom till Prickly Pear, ön där vi skulle snorkla och njuta
21. av den vita sanden. Vi ♥ St Martin!

  
22. Fick sand mellan tårna
23. och svalka min kropp.
24. Det var en fantastisk dag!


  
25. Mahi Mahin smakade fabulous trots bakfyllan.
26. På ön fanns det ödlor
27. Och små små fåglar!

  
28-30. Vi lekte lite & försökte få till fina bilder. Det gick inte så bra.


  
31. Annica visade att hon kunde hjula
32-33. men hon var inte så bra på att pricka mina hopp!

  
34-36. Det var trist att lämna en så vacker plats, men vi kom vidare....

  
37. Vi besökte en strand med fina skyltar
38. och en trevlig & välkomnande Buddha!
39. Jag göttade mig i solen :)


  
40-42. Det togs mer & mindre lyckade outfitsbilder.

  
43-45. Jag åt en hel del gott.

Jag tror vi får sluta där idag, det tar mycket tid att ladda upp bilder & dessutom beskriva dem. Jag får fortsätta längre fram i veckan helt enkelt! Det är mycket natur & mycket Jennie på de här bilderna, vi har nämligen en policy på jobbet att vi inte får publicera "jobbbilder". Helt förståeligt!

You like?
#1 - sofie

ser ju alldeles jättehärligt ut!!!

#2 - Emma says style, love & rock and roll.

Det ser alldeles underbart ut!

#3 - Nina

I like, I like!=)



Ser urhärligt ut och jag är riktig avis! :)

#4 - z

usch å blä va tråkigt ni ser ut att ha haft det... tacka vet ja den svenska våren! skämt å sido, fan va skönt det ser ut! Inte dåliga stränder :)

kram

#5 - Elus

Va underbart det se ut! Kan väl erkänna att jag är liiite avis faktiskt!! Vill se mer bilder =) Puss & Kram

#6 - Pernie

Åååååh! Vilken paradis-ö, helt fantastiska bilder!!! Man längtar verkligen efter semester när man ser dem.. :) Kram

#7 - Jennie

Alla: Det var precis så fantastiskt som det ser ut :) Tyvärr kan jag ju då inte lägga ut några bilder där jag är i bild tillsammans med någon annan på företaget så där ryker typ ALLA festbilder :9 men jag kan säga som så, det var bra fest :) Kram på er