Skattkistan

Vem är du, vem är jag?

Klicka för att stänga bilden

Vissa dagar är ni fantastiskt duktiga på att kommentera, ni som läser min blogg. Men en dag som idag, när jag konstaterar att ni varit strax över hundra unika läsare & enbart två har lämnat en kommentar då blir jag lite ledsen i ögat. Därför trycker jag nu upp er mot väggen och ställer en enkel fråga som ni alla bör kunna svara på: Vilka är ni egentligen, ni som läser min blogg?

Puss & Kram

#1 - Karin

Jag läser lite då och då (fd soija.se) :), fast jag kanske inte kommenterar alla inlägg. Kram kram

#2 - Erik "erich" frick

Man vill ju veta vad som händer i ditt liv jennie, så givetvis följer jag utvecklingen på bloggen. :)

kram

#3 - Sara´n

din "bästis"....pöss ses på onsdag?!

#4 - Ulle

Hejsan! Ulle här(jobbade i teknikgruppen tidigare), jag brukar titta in ibland och kolla din blogg. Ha det så bra!

#5 - Stina

Jag hittade hit tack vare Sara'n =) Läser dagligen, för jag tycker att du och din blogg piggar upp vardagen väldigt mycket! Tyvärr glömmer man bort att kommentera... Men som sagt: Du piggar upp vardagen och det tycker jag är toppen!

Kram

#6 - Nina

Du vet ju redan vem jag är, kikar in här varje dag :) Kram på dej Jennie!

#7 - Mika

Hej Jennie (jag lär mig ;)), jag tittar in nästan varje dag på din blogg!! Så klart! Men jag vet hur det är -hos mig är det inte ens två om dagen som kommenterar :'( men men... det är roligt att skriva ändå och det är bra att fördriva tiden med när man är snussugen :) Kram kram

#8 - Johanna

En tjej från Blekinge som kikat in här nästan varje dag i ett antal månader nu! Du har verkligen en toppen fin blogg, fortsätt med skrivandet! Kram

#9 - Claudia och Gerald

Vi läser dig varje morgon klockan half sju med en kopp kaffe i handen på arbetet. Därvid lär vi oss roliga ord som t ex "ståpäls" eller "skitsnygg".

Kram

#10 - Emma Vuckovic

Jempa! Jag följer ditt liv på bloggen =) då vi inte ses så ofta som förr =( Puss!

#11 - Erika

Öjj, jag läser med som du vet. Kanske lite dålig på att kommentera dock. Ska skärpa mig ;) PUSS.

#12 - Eva-Lena

Jag håller så klart koll på dig. Men jag vet, jag kommenterar typ aldrig. skäms på mig. kram

#13 - Anette

Jag håller med dig, visst är det tråkigt att alla bara vill läsa om alla snaskiga detaljer men aldrig skriva något.

Jag kikar in så ofta jag kan, men jag är nog en av de flitiga kommentatorerna ;p

I det här laget tror jag du har fått ett hum om vem jag är i alla fall =) Kram på dig!

#14 - z

å jag droppar ju in här då & då, men det ante du kanske :)



Bilder kommer snart.. eller så får vi helt enkelt köra en get-together snart :)

kram kram

#15 - Jennie

ALLA: Tack för era supervärmande ord! Jag blir sååååå glad :) Sitter här med det största leendet på hela jorden! Puss o Kram på er alla.

#16 - Mickan

Jag kikar in här i stort sett varje dag sen förra sommaren men det visste du väl redan! =) Kram!

#17 - Stina

Hej jennie jag kollar din blogg då och då för se va du gör....man får ju ha lite koll på dig...