Skattkistan

En helfantastisk kväll & en halv motorcykel
Igår var det äntligen dags för Arken i Parken på Tyrolen.
Lina, Mårten, Petter & så jag då fick njuta av en härligt solig kväll ute på landet.
Tyrolen är en gammal folkpark med allt som hör till.
Såsom lyckohjul...
En skönt retro Cloetta-kiosk.
och en Emil i flaggstången ;).
Kvällens åkband.
Vi slog oss ner i gräset och fick den här fina damen som granne. Min kära kollega Cilla!
Vi dukade upp en massa gottigheter.
Lina & Mårten hade med sig allt som behövs för en god ceasarsallad.
Nom nom!
Bästa konsertskorna :).
It takes a fool to remain sane... Så sant!
Finaste annonsen! En sån vespa vill jag ha :).
Himlans trevligt hade vi det!
Peter Wahlbäck fick oss att skratta än mer.
Moi!
Sen var det dags för kvällens höjdpunkt - spelningen med The Ark. Fantastisk!!

Jag tog så mycket kort under spelningen att sen fanns det inte plats för mer. Men kvällen fortsatte inne på Tirolen med motorcykelköp & Ark-stalking. Mycket lyckad kväll!
#1 - Nina

Vet du att Johan (min styvpappa), hade lite dans på Tyrolen med ett tag va? Det var iofs ett par år sen, men det var kul att få vara där "bakom kulisserna" :)

#2 - Jennie

Nina: Nu när du säger det så minns jag! Jag tror faktiskt att vi hade ett blackjackbord där också någon gång, men jag jobbade aldrig där. Himlans mysigt ställe hur som helst!

#3 - Erika

Helvete va snygg du är kvinna!!

#4 - Jennie

Erika: Tack söta du!

#5 - ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

Jättefin bild på dig där Jennie.. du riktigt strålar :)

#6 - 限定セール中!ugg ピューター定番イタリア製

Once Man and high heels collide
限定セール中!ugg ピューター定番イタリア製 http://www.standcorp.com/news.asp?28/dqrctxvg/ysl-uggmrdmGzzg.html